מדיניות משלוחים והחזרות

משלוחים

לאחר אישור ההזמנה וקבלת התשלום, ההזמנה תיארז ותצא למשלוח (למעט פריטים המיוצרים או מוזמנים בהתאמה אישית).

  • שליח עד הבית: ההזמנה תגיע לכתובת שהוזנה בעת ביצוע הרכישה עד 4 ימי עסקים ממועד יציאת המשלוח. ייתכנו עיכובים בזמני המשלוח עקב עומסים בלתי צפויים, ונודה על סבלנותכם.


החלפות והחזרות

החלפות

מעוניינים להחליף פריט? ניתן לבצע החלפה של פריטים שנרכשו באתר תוך 14 יום ממועד קבלת הפריט. ההחלפה תתבצע באמצעות משלוח בלבד!
את המוצר שרוצים להחליף ניתן לשלוח לכתובת: חגי הנביא 11, בית שמש, ובתנאי שהפריט לא נעשה בו שימוש, בצירוף הקבלה ותעודת האחריות.
לאחר ההחזרה המוצר החלופי ישלח ע"י שליח ממחסני החברה.

החזרות

החזרת הפריט תתאפשר עד 14 יום מרגע קבלת המשלוח, בתנאי שלא נעשה בו שימוש, שלא נגרם לו פגם או נזק, ובצירוף קבלה ותעודת האחריות, בהתאם להוראות חוק הגנת הצרכן.

 
  • החזרת פריטים באמצעות שליח: במידה וברצונכם להחזיר פריט באמצעות שליח, אנא צרו קשר באמצעות WhatsApp או במייל לתיאום מועד איסוף על ידי שליח, איסוף ע"י שליח יהיה בעלות של 49 ש"ח על חשבון הלקוח.

  • החזרת פריטים עצמאית: ניתן להחזיר מוצרים באופן עצמאי בתיאום מראש בכתובת : חגי הנביא 11, בית שמש.

  • ניתן להחזיר פריטים 14 יום ממועד קבלת הפריט ולקבל זיכוי לכרטיס האשראי, הזיכוי הינו על המוצר בלבד- דמי משלוח אם שולמו בהזמנה לא יזוכו.


שירות לקוחות

נשמח לעמוד לרשותכם בכל שאלה או בקשה: